fredag 6 februari 2009

Aspen eller Österrike


Efter en lång diskussion som kantades av olika åsikter så har det uppstått ett allvarligt problem. Skall vi välja Aspen (USA) eller Österrike. Jet planet står laddat och klart, resväskorna är packade men vi kan inte komma överrens vilken destination vi skall välja.



Både USA och Österrike har vi goda erfarenheter av med båda bra och dåliga betyg vilket gör valet lite svårare.



Inför denna mini semester så var inköpet av en ny väska en självklarhet. Min underbara man som han är, följde mer än gärna med mig på en lunch till närmsta Gucci affär. Efter shoppat klart så blev det en skön och avslappnande flygtur tillbaka med stor belåtelse efter att funnit precis vad jag letat efter.


Visst hon ser anorektisk ut modellen på bilden men jäklar vad jag är nöjd med min väska! Tack älskling! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar