onsdag 11 februari 2009

En avvikelse

Idag är det mannens tur att skriva. Jag skiter i Aspen i år. Tar en tur för mig själv till Vegas istället. (Det är ok väl älskling :-) )



Eftersom det inte påverkar mig om jag förlorar eller vinner så finner jag endast nöjet stort att befinna mig i denna något underliga stad, staden som aldrig sover.



Jag tog in på en av mina sviter som alltid står redo i mitt namn med utsikt över alla neon ljus. Öppnade en flaska skumpa och sjönk ner i min egen utomhus pool och värmde upp för kvällen som komma skulle.



Efter ett avslappnade bad så tog jag mig ner till High stake poker borden där jag lade upp en en tydligen lagom summa för att få folk att börja titta lite underligt, även för att vara Vegas.



Efter åtskilliga timmars spelande och drickande så låg jag plus, vilket dock brukar vara en vanlig företeelse. Men så dök det upp en hand som i mina ögon jag inte kunde förlora med. Givetvis så blev det tyvärr fallet och jag reste mig för att inse att min plånbok hade blivit 100.000 $$$ tunnare, men nu var jag uppvärmd.



Så istället för att växla in mera så tackade jag för mig och gick ut i natten för att utforska utelivet i denna fantastiska stad.........................resten är historia.



På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar